ח"כ גוטליב: "מי שפוחד מעמלק שלא ינהיג את ישראל"

    פנחס בן זיו 2 Comment on ח"כ גוטליב: "מי שפוחד מעמלק שלא ינהיג את ישראל"

    ביום השישי למלחמת חרבות ברזל, ח"כ טלי גוטליב מתראיינת ב'מהדורת הבוקר – סופהשבוע' ומביעה את עמדתה בצורה חריפה מאוד: "לשטח את עזה. להפציץ עם טילי יריחו". לדבריה: "אין בי טיפת רחמים. זה או אנחנו או הם". האזינו

    פגיעה ישירה באשקלון צילום: פלאש 90
    19:50
    19.05.24
    אבי מימרן No Comments on בן גביר על התאונה באיראן: "טוב להודות לה'; זכינו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ טלי גוטליב התראיינה ב'מהדורת הבוקר – סופהשבוע' בהגשת יענקל'ה פרידמן ואיתי גדסי והביעה את דעתה הנחרצת על מצב המלחמה בישראל: "אנשי זק"א הם מלאכים. עושים עבודת קודש. זו תופת שלא ניתנת לתיאור. אנחנו במלחמת קיום של להיות או לחדול. אם מישהו בממשלה לא מבין את זה – שייסע לבקר במחנה המתים בבסיס שורה. אני אומרת שצריך למחוק את עזה בארטילריה כבדה – לא לרחם על עמלק". לדבריה: "אין בי טיפת רחמים כי זה אנחנו או הם. אחרי אסון התאומים, ארה"ב חיסלה את אל-קעידה, והפגיזה גם בלתי מעורבים. כי הם הבינו שלמחבלים מדברים רק בשפת הכוח. אם אנחנו לא מחסלים את החמאס אין לנו זכות קיום. במקום חפים מפשע בעזה בואו נדבר על 1500 חללים. אם הייתי ראש ממשלה הייתי מוחקת את עזה עם טילי יריחו. איראן מממנת את חמאס גם בעזה וגם באיו"ש. חייבים לשים לזה סוף".

    לשאלה האם לפייד צריך להיכנס לממשלה עונה ח"כ גוטליב: "לא איכפת לי מי יישב בממשלה ובקבינט, העיקר שיבצעו כבר את התקיפות הנחוצות. אם אדם מסויים בקבינט ילחץ על נתניהו לעשות את מה שצריך, זה מבורך. מי שמפחד מרעשי רקע של עמלק – שלא יהיה בהנהגה".

    ח"כ גוטליב הסבירה את הארכות המעצר למחבלים: "אם הם נחשבים כשבויי מלחמה צריך לנהוג בהם על פי אמנת ז'נבה. לכן הכרזנו עליהם מעצרים מנהליים וכך נוכל לשפוט אותם לראווה מול כל המדינה".

    האזינו



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      תמיד החרדים היו הלאכים, בוקר טוב שנזכרתם… ועוד, כל ערבי הוא מחבל ולא סתם אחד שאינו מעורב בפשע!

    2. 1

      בזכות נשים נגאלנו בזכות נשים נגאל במיוחד בימיינו שהרבה גברים לא בורכו להיות בנים זכרים .